Čtyřhranný přechod osový na kruhové potrubí 250x250/160
Kód: V22314Související produkty
Detailní popis produktu
Čtyřhranný přechod osový na kruhové potrubí s rozměrem 250 x 250 mm a průměrem připojení kruhového potrubí 160 mm určený pro hranaté vzduchotechnické potrubí (trouby). Potrubí je vyrobeno z pozinkovaného ocelového plechu tloušťky 0,6 mm. Potrubí je určeno pro přepravu čistého vzduchu mezi aktivními VZT prvky a koncovými prvky. Využívá se především v komerčních a průmyslových objektech a všude tam, kde není možné umístit kruhové potrubí.
Kusové hranaté potrubí v nejčastějších rozměrech
Pro urychlení obejdnávky jsme pro vás připravili nejčastější rozměry kusového hranatého potrubí. Po objednání Vám bude vyroben kus v daných parametrech a díky tomu nemusíte dodávat návrh s rozměry nebo výkresovou dokumentaci.
Technické parametry
Potrubí je určeno pro přepravu čistého vzduchu mezi aktivními VZT prvky a koncovými prvky. Max. teplota přepravovaného vzduchu je 80°C a max. rychlost proudícího vzduchu 16 m/s. Potrubí je standardně zhotoveno z galvanicky pozinkovaného plechu kvality DX51 D+ se zinkováním min. 200g/m2.
Toto potrubí je vyráběno v souladu s normami EN 1505 a s požadavky na těsnost dle EN 1507 podle interní normy výrobce.
Příruby
Délka hrany | Typ příruby |
100mm až 1000mm | K20, tloušťka stěny 0.7mm |
1001mm až 2500mm | K30, tloušťka stěny 0.8mm |
nad 2501mm | K40, tloušťka stěny 0.9mm |
Příruby jsou na hranu potrubí upevňovány tkzv. clinchováním - procesem studeného formování, který zaručuje vždy dokonalý spoj a narozdíl od svařování nenarušuje zinkovaný povrch příruby. Narozdíl od sváru nehrozí nekvalitní provedení spoje - kvalita je patrná pouhým okem narozdíl od sváru, který může být nekvalitní kdekoliv mezi přírubou a plechem. Volné spoje jsou zajištěny samořezným šroubem (neplatí pro tř. těsnosti B a výše) na delších stranách potrubí.
Zvláštní provedení
Pro radiusové tvarové díly (oblouky, rozbočky, odbočky) od radiusu 100mm zhotovujeme vodicí (náběhové) plechy na přání. Tyto plechy jsou fixovány ocelovými příchytkami
s neporézním těsněním. Pro vyšší třídy těsnosti (B a výše) se provádí přelepení butylovou páskou. Doporučené rozmístění vodicích plechů viz. tabulka níže:
Délka hrany | Počet náběhových plechů | Umístění plechu | Umístění plechu | Umístění plechu |
100mm až 1000mm | 1 | hrana/3 | ||
1001mm až 2500mm | 2 | hrana/4 | hrana/2 | |
nad 2501mm | 3 | hrana/8 | hrana/3 | hrana/2 |
Potrubí velkých rozměrů (nebo dle potřeby) je po dohodě se zákazníkem osazováno křížovými ocelovými výztuhami za příplatek.
Montáž čtyřhranného potrubí
Potrubí a tvarovky se spojují přes příruby k sobě. Na jednu stranu spoje nalepte těsnící pásku VITOLEN o min. rozměru 4x9mm, nebo naneste souvislou vrstvu těsnícího silikonového tmelu. Potrubí následně sesaďte k sobě a v otvorech rohovníků spojte metrickými šrouby M8x25, podložkami a maticemi. Tím dosáhnete pevného spoje, který se nebude povolovat.
Pro hrany delší než 400mm je nutné přilehlé příruby stáhnout stahovací svorkou CS. Umístění svorek je min. každých 200mm délky příruby. Zásadně se nedoporučuje zavěšování sestav smontovaných na zemi - při manipulaci dochází k nadměrnému zatěžování spojů a tak ke ztrátě těsnosti. Volné příruby připevňovány pomocí TEX šroubů doporučujeme šroubovat každých 100mm. Závěsy se umisťují dle projektu, rozteč je zpravidla 2 až 4m.
V případě použití závěsů ISA L V Z a TEX šroubů doporučujeme okolí šroubů nebo nýtů přetmelit a provést dodatečnou zkoušku těsnosti např. pomocí kouřových patron MINIAXSMOKE. Předejdete tím ztrátám těsnosti v důsledku narušení pláště potrubí. Nedodržení výše uvedených doporučení může mít za následek snížení třídy těsnosti potrubí a funkčnost vzduchotechnického systému.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Hranaté potrubí kusové |
---|---|
? ⚪️🔵 Průměr potrubí (mm): | 160 |
➡️ Šířka (mm): | 250 |
? ⬆️ Výška (mm): | 250 |
Materiál: | galvanicky pozinkovaný plech |
Max. teplota vzduchu:: | 80°C |
Max. rychlost vzduchu:: | 16 m/s |
Rozměr a [mm]: | 250 |
Rozměr b [mm]: | 250 |
Rozměr I [mm]: | 500 |
Průměr d [mm]: | 160 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.